yah

Mock presentation

Assalamualaikum geng dan bakal se news-desk kelak.

   Baru-baru ni aku buat mock presentation untuk promot movie aku yang paling box office di Klebang. Tak sangka beb, tak sangka.... Audience tak tengok aku!! Faham tak bila aku kat depan dan syok sendiri? Aku pun assume depa ni menjaga ikhtilat. Alhamdulillah. Tapi jika seseorang itu berhajat atas sesuatu, contohnya dia terpaksa lihat pensyarah sebab nak dengar ilmu, itu menjadi HARUS. Movie aku tu cerita ''UP'' ala yang kartun tu. Aku bukan jenis masscomm yang gigih cucuk pendrive sana sini nak layan movie pastu nangis pastu waa hensem sampai kadang tu kalaulah dia suami aku. Wayang pun boleh bilang sebelah jari. 

   Selepas aku syok sendiri waktu mock presentation tuh, member2 pun tepuk tangan dan aku kembali ke tempat asal. Aku dapatlah beberapa surat cinta yang mengkritik persembahan aku tadi. Ramai member aku yang present movie yang tidak sihat. Apa boleh buat, pejam mata saja -,-

Terima kasih yang mengkritik, sekurangnya aku tahu kini aku setaraf pelajar Cambridge--

''Performed! Afi fo!! Bertenaga. Afi ok dah''

''Afi improve your pronounce, u do a good job babe :) ''

''Torbaik la kak non. Kipidap :D Dongibab ''

''Good pronouciation. You don't sound as if you are pressing too much on the words! Smooth delivery. Future news reader should probably learn to deliver with expression <3. It is a little too plain. Good job!''

No comments:

Post a Comment