yah

Kemon gais

Assalamualaikum kepada makhluk yang terbaca post ini, jap. Kenapa awak baca? Pergilah solat sunat taubat ka, baca kitab al-mufassi fi ahkami al-mar'ah tu ka, takpon topapkan aku data please?

Aku nak cerita pasal event MySilat yang akan menggegar dunia dan flora fauna. Babi kat hutan pun pasti macam peh orang melayu nak luaskan empayar dorang beb. Aku ni takdalah Melayu kini dan selamanya tapi dalam diri aku tak pernah ada alasan untuk tidak bersilat. Haiyakk! Aku gengster tau dah berapa ramai terkorban ditangan pendusta ini. Wihihi apalah aku ni banyak ngarut. Stop.

Anda patut tahu, event the largest martial art display dekat Malaysia ni bukan nak koyak duit ptptn/ mara korang. Paling-paling mahal pun rm25 je kut! Nak dibandingkan dengan kasut padini yang tengah sale tu? Mengucap gais mengucap, fikir yang sekeping SIJIL GUINESS RECORD akan menjadi artifak yang terpamer di ceruk dapur rumah anda! Tidakkah itu sesuatu yang awesome? Aku dah putus asa dengan jejaka UiTM aku yang dapatlah aku akui, TIDAK BERMAYA.

Silat bukan untuk bangga, bukan untuk menumbangkan sesiapa, bukan untuk mendapat nama, BUKAN! TAPI. Bagi aku satu-satunya pendekar masa depan negara, aku rasa kita ni laung ja melayu sana sini tapi apa budaya yang kita tahu, praktik? Aku burn betul orang yang anggap benda sihat macam ni buang masa. Habistu main instagram tak follow aku tak buang masa plak!

Jadi aku dan barisan Persatuan Seni Silat Cekak Pusaka Hanafi, UiTM Alor Gajah telah bersatu hati untuk turun ke Stadium Merdeka In Sya Allah untuk membuat poco-poco dihadapan media dan rakyat yang ada kesedaran dalam diri mereka. Bhaha tak menahan nipunya.

Kemon gais, mendaftarlah di www.50tahunsilatcekak.com/mysilat dan boleh ikut steps (latihan mysilat cekak pusaka hanafi) di youtube ataupun mana-mana bomoh cawangan. Steps yang senang kut, babi dihutan pun dah cuba. Tapi dia gagal.




No comments:

Post a Comment