yah

bebeh bebeh

 Assalamualaikum wahai makmum-makmumku,

Yalla habibi ya maulana xD.

  Sorry aku terlambat menulis segala yang indah tentang hampa. Haha ni aku nak coretkan juga sementara ingatan aku masih basah dengan kenang kenangan kita bersama, pheww~ Sekarang buku aku sunyi sepi dah tak basah dengan dakwat macam dulu-dulu. Tapi tapi hati aku tak pernah sunyi dengan keriuhan kalian semua.Haha poyo gak noh. Whatever I likeee :D

Jeng jeng jeng, siapakah orang pertama yang bertakhta di hati yaaa?

Anisah Nadzri-She's my Pa yang selalu kena bahan.Jadi dia nih memang dugaan paling berat di dunia haha sebab buat p la apapun tetap nampak *habuk. Orang cakap dia ada kuasa sakti, eh mana ada orang cakap. Dia sendiri cakap dia keturunan BOMOH. Lol hahahaha semua pecah perut gelak dulu. Mula-mula dulu tunjuk giat,orang pun tunjuk meluat -,- hihihi tapi sekarang kita kawan baik kan? *angguk piiiii*

Zakiah Shahirah- Insan paling tabah di dunia.Sebelum tidoq pegang buku,bangun tidoq pegang buku.Agak-agak berapa jam sangat dia lena? Tapi orang macam dia tak pernah mengalah, bangga gila aku jadi kawan hang Kiah. Selalu ja nasihat aku macam hang tu kakak aku. Semua orang suka hang Kiah, mak aku pun suka hang :) by the way you cute orangnye.

Syahmina Wardah- Falsafah ada mengatakan orang yang tidak ambil iktibar dengan sejarah barangkali akan mengulangi kesilapan yang sama. Haa ni lah cikgu sejarah kita. Aku duk fight juga score dengan dia tapi buat cemana essay dia best lagi. Essay aku takat-takat perayat orang tu bolehla. Berkebolehan dalam bercakap tapi pada masa yang sama annoying pun ada hihihi. Pemurah orangnye.

Shafiqah a.k.a Wasabi- Hat ni tak berapa nak pemurah walaupun locker serupa peti ais. Macam-macam ada kot. Aku masih ingat bau wasabi disebabkan dia suka mandi. Pernah ajaq aku fizik chapter one yang paling inalillah dulu, yang zero erro tu naik form 5 pun aku taktau natang pa. Berasa dia tera gila fizik boleh mengajaq bab satu :p walaupun lelaki selalu usha dia tapi aku paham hati dia batu, bak kata wasabi *kita pempuan,kita kena ego* haha aku dah try tapi maaf aku tak sekuat hang :')

Iylia- Dia selalu sponsor tak kira apa benda. Tak kisah mahal ka murah selagi bole berkongsi selagi tu okay ja.Muka nampak garang tapi hati cam comel ja .Hahaha kena orang masuk pala memang sampai subuh pun tak lena, story bertingkek-tingkek noh. Nak dapatkan gossip artis dan cerita terkini pi serang dia -,-

Aqilah Humairah- Nampak nerd jaa kan hang ni. Tapi kata-kata lebih menusuk daripada pedang. Yang tak tahan sekali bila aku tahu yang hang ni ____? jenis SETIA bhahahaha dok ingat samseng tak berjiwa dah.Rupa-rupanya dok menulis bait-bait cinta dalam senyap, fuhhh macam tak percaya ja *geleng pala*. Dia ni paling anti pakcik dan selalu cakap kesian hang afi... tapi aku ja tak reti-reti nak move on.

Alane Ain(budak sesat) - hahaha tak faham aku cemana bole lepas masuk dom aku. kesian kot aku pernah patahkan kaki bear dia sampai reyau. selalu diserang penyakit jiwa kacau. bila aku fly balik rumah mesti dia tercari-carikan aku 'mana afi mana afi' haha dan bila ada depan mata dia peluk aku sampai sangkut nyawa. Erat,kuat. Piwit yellow baby. Jangan lupa yang kita tidur sekali aum aum.

 Murshira Shiro- suka gelak sampai merah pipi-pipi. kadang tafaham apa yang lawak sangat tu. pernah gagal bercinta sekali dan masih meneruskan kehidupan seperti biasa. haha hat ni pun kuat study dengan kawan baik dia alane. shiro dengan aku ni berkongsi keadaan yang sama di mana kami tak suka junior , ish tega gila tengah duk pulun SPM budak-budak hot mai serang shiro kat library. Takpa Shiro, ada ubi ada batas. Spm 2014 nanti kita balas xD

Cecille Izzati- playgirl tahap. mana ada memain ja hihihi tapi selalu cerita pasai pakwe jugak dia ni. Abang burger pun boleh jadi keja ngorat. Kemain depa sejak-sejak duk pulau nih :p cikgu semua kenai dia belaka untunglah, selalu dapat perhatian cikgu pulak tu. tak tahan sekali bila dia solek muka ya rabbi semua terpaku sukma memandang wajahnya muahahaha tebai takda inci dah. dia ni hati kering juga tak layan la feeling tak ketahuan hala ni.Anak yang solehah dia ni, sanggup membanting tulang empat kerat  demi keluarga tercinta walaupun dihamun dengan kaunselor. zaty, tak semua bole faham masalah kita tak kira pangkat apa dia,kaunselor pun bole wat lecey masalah hang. Tabah la ya.

Syahfiqnas pinat- cinta bertemu di astech fulamak haha. tak sesuai nak cakap soal cinta la pulak dekat hang. hihi by the way hang BAIK sangat dah macam umi kami semua dekat sini. Dah suka menjerit nyaring, tambah waktu pagi orang nak bersiap p sekolah. ya allah nak lucut gegendang telinga, kiddin ja nah pinat :* seronok pula pau hang sebab pa tau sebab hang tak kedekut. semoga jodoh hang panjang la ya dengan tottttt. Doa kami semua :)

Suhana tepung- HAHA sorry aku taktau apa sangat pasai dia. Misteri. k bye.

Adyna Fellisha- romantik orangnya aum aum! haha syok latuuu. jenis tak reti nak sibuk hal orang dan tak bercampur sangat masalah dunia. aku selalu juga nasihat dia tapi dalam waktu yang sama hati aku pun still berdarah.Dina ni berkira jugaa barang-barang dia dalam lembut pun. Seorang yang menjaga etika dan disiplin bagus bagus yalah family jenis formal katakan.

Liyana- Kawan baik Dina suatu kala. Ke mana-mana pun mereka berdua, menyembang atas katil berdua, gosip pun dua depa jaa. Orang lain susah nak hidu apa depa cakap. Ish tamak taknak kongsi lansung.Kita sama papan ja Liyana, tapi hang papan panjang.Liyana first masuk dulu memang terbaik lah haha selalu sedekah megi dengan makanan kat orang. Tapi kui lama naik pala hahaha sebab terkena pengaruh sejenis makanan juga yang bernama wasabi xD

Farah Nada- Kecil jangan disangka anak, besar jangan disangka bapak. Si kecil ni hanya menipu mata semua, ish sakit nauzubillah bila kena tamparan maut dia tak padan ngan tuan betoilah. jeles aku dia cekap akaun. sehari tak minum nescafe sejuk bukan dia lah. sekarang ni dia dok bahagia kat PLKN pastu minat kat tok imam mana pulak dah aih. Haha nada. Suka sangat mesej aku walaupun aku tak suka mesej hang.

Echah Aisyah- Geng nada jugaklah sebab suka kedarah kopi.Haha.Ecah pun kaki gossiping juga dengan qilah humairah pasai nashee depa la, siap tubuhkan kelab untuk peminat-peminat Nashee.Cengei pun tapi dalam hati ada taman rimba. Jangan ditegur ketika hati sedang membara nanti kena maki free. Ei, serem.

Fatihah Teah- Dia ni penari dekat asrama tu, bukan menari tiang tapi brekdance. haha semua bboy dia kenai hak aloh dia pun bgirl kot. haha perasan gila -,- mak dia selalu buat masakan yang pelbagai so kami pun mencekik tak hingat dunia. tapi yang aku nak tergelak la dia selalu cakap bahasa rempit pew nyew napew haha elok-elok sikit aih.

so that's the end of the story,
ada idea kita jumpa lagi baibaibai.

semoga spm hampa hebat belaka :)






















5 comments:

  1. i was here :D starting yang cenggini (y) likelike

    ReplyDelete
  2. singgah tempat aku :D

    ReplyDelete
  3. Afiiew aku terharuuu baca kisah hg ni walau tadak aku. This col our friendship. -bent- mohon reply kt fb akuu

    ReplyDelete